sobota, 26 września 2020

WYZWANIE 52 KSIĄŻKI - Czym jest i o co chodzi?

 Cześć wszystkim!

Wracam tutaj na bloga z kompletnie nową odsłoną. Będzie to coś, czego do tej pory na żadnym z moich blogów nie mogliście zobaczyć, a mianowicie...


WYZWANIE 52 KSIĄŻKI

Podjęłam wyzwanie w tym roku po raz pierwszy. W ciągu roku mam zamiar przeczytać 52 książki. Dołączycie do mnie?

Nie jest ważne kiedy zaczniesz. Ja zaczęłam od czerwca. Weź pierwszą  książkę i spróbuj.

Nie jest ważne ile stron będzie miała książka. Ważne, żebyś wybrał(a) coś dla siebie. Coś co może Ci się spodobać. Czy będzie miało to 100 czy 1000 stron nie ma znaczenia. 

Wyzwanie jest dla każdego. Stwórzmy społeczność w której będziemy się wspierać. Nie tylko w czytaniu, ale w codzienności również. 

Moje wyzwanie trwa od 01.06.2020.

Co obecnie czytacie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Wyzwanie 52 książki , Blogger